Emma May 8, 2019 United States
Verified Purchase
This Customer was invited to write this review by WintegoSPY,LLC after purchase and using the software for more than 15 days.
1.0 Overall Satisfaction Rating.
The app doesnt work in china,am very disappointed person.
Recommend this Company j 2/5
bbb
Easy to Use/Install jjjjjjjjjjjjj 2/5
bbbb
Spy Instantly After purchase 1/5
bbbb
Customer Service jjjjjjjjjjjjjj 3/5
mamuz

Reply from wintegospy.com
Hi Emma,please not that as stated on our website,the app iscurrently not working in china,it was banned by china gorvernment,kindly note that we have issued refund and let us know if you have any issue.Kind regards.
Was this review helpful? . . .
Share Review
Sherpa December 10, 2018 United States
Verified Purchase
This Customer was invited to write this review by WintegoSPY,LLC after purchase and using the software for more than 15 days.
1.0 Overall Satisfaction Rating.
am trying to connect to the target device in vain,their customer support team are very rude,one gentleman tried to fix the problem but i already initiated the refund.
Recommend this Company j 3/5
bbb
Easy to Use/Install jjjjjjjjjjjjj 1/5
bbbb
Spy Instantly After purchase 4/5
bbbb
Customer Service jjjjjjjjjjjjjj 4/5
mamuz

Reply from wintegospy.com
nyamuz
Was this review helpful? . . .
Share Review
Ibrahim elwan September 20, 2019 United States
Verified Purchase
This Customer was invited to write this review by WintegoSPY,LLC after purchase and using the software for more than 15 days.
1.0 Overall Satisfaction Rating.
read their refund policy before you buy,you might not full refund
Recommend this Company j 2/5
bbb
Easy to Use/Install jjjjjjjjjjjjj 3/5
bbbb
Spy Instantly After purchase 3/5
bbbb
Customer Service jjjjjjjjjjjjjj 4/5
mamuz

Reply from wintegospy.com
nyamuz
Was this review helpful? . . .
Share Review
Ibrakortniann Parkerhim June 15, 2018 United States
Verified Purchase
This Customer was invited to write this review by WintegoSPY,LLC after purchase and using the software for more than 15 days.
1.0 Overall Satisfaction Rating.
I was unable to install this software on my computer,its not easy especially to those who dont understand a computer,i wanted it to it alone without help from support team.
Recommend this Company j 1/5
bbb
Easy to Use/Install jjjjjjjjjjjjj 3/5
bbbb
Spy Instantly After purchase 3/5
bbbb
Customer Service jjjjjjjjjjjjjj 3/5
mamuz

Reply from wintegospy.com
nyamuz
Was this review helpful? . . .
Share Review
Angel Rod January 20, 2017 South Africa
Verified Purchase
This Customer was invited to write this review by WintegoSPY,LLC after purchase and using the software for more than 15 days.
1.0 Overall Satisfaction Rating.
their products are confusing and very difficult to understand,you keep on calling support team every now and then.
Recommend this Company j 2/5
bbb
Easy to Use/Install jjjjjjjjjjjjj 1/5
bbbb
Spy Instantly After purchase 4/5
bbbb
Customer Service jjjjjjjjjjjjjj 4/5
mamuz

Reply from wintegospy.com
nyamuz
Was this review helpful? . . .
Share Review
Chris Blount January 21, 2017 Egypt
Verified Purchase
This Customer was invited to write this review by WintegoSPY,LLC after purchase and using the software for more than 15 days.
1.0 Overall Satisfaction Rating.
their products works so well but this is not what i was expecting,
Recommend this Company j 2/5
bbb
Easy to Use/Install jjjjjjjjjjjjj 3/5
bbbb
Spy Instantly After purchase 3/5
bbbb
Customer Service jjjjjjjjjjjjjj 4/5
mamuz

Reply from wintegospy.com
nyamuz
Was this review helpful? . . .
Share Review
Pratap December 10, 2019 Cape Verde
Verified Purchase
This Customer was invited to write this review by WintegoSPY,LLC after purchase and using the software for more than 15 days.
1.0 Overall Satisfaction Rating.
you have to root the target device inorder to spy on whatsapp,it was not clear on their website-
Recommend this Company j 2/5
bbb
Easy to Use/Install jjjjjjjjjjjjj 3/5
bbbb
Spy Instantly After purchase 3/5
bbbb
Customer Service jjjjjjjjjjjjjj 4/5
mamuz

Reply from wintegospy.com
nyamuz
Was this review helpful? . . .
Share Review
Mandal February 10, 2017 Solomon Islands
Verified Purchase
This Customer was invited to write this review by WintegoSPY,LLC after purchase and using the software for more than 15 days.
1.0 Overall Satisfaction Rating.
the app icon keep on showing on target device-nothing to spy-but other apps are working well and OK.they should improve on android spy software.
Recommend this Company j 1/5
bbb
Easy to Use/Install jjjjjjjjjjjjj 3/5
bbbb
Spy Instantly After purchase 4/5
bbbb
Customer Service jjjjjjjjjjjjjj 3/5
mamuz

Reply from wintegospy.com
nyamuz
Was this review helpful? . . .
Share Review
krystal January 23, 2017 Nigeria
Verified Purchase
This Customer was invited to write this review by WintegoSPY,LLC after purchase and using the software for more than 15 days.
1.0 Overall Satisfaction Rating.
Location is not that accurate maybe am in the remote location from Google maps,I will update you when everything is ready
Recommend this Company j 2/5
bbb
Easy to Use/Install jjjjjjjjjjjjj 3/5
bbbb
Spy Instantly After purchase 4/5
bbbb
Customer Service jjjjjjjjjjjjjj 4/5
mamuz

Reply from wintegospy.com
nyamuz
Was this review helpful? . . .
Share Review
colmenero January 24, 2017 Iceland
Verified Purchase
This Customer was invited to write this review by WintegoSPY,LLC after purchase and using the software for more than 15 days.
1.0 Overall Satisfaction Rating.
This app still not working as per my expectations,I wanted something more-anyway,still not bad for those who wants basic spying such as whatsapp,call recordings
Recommend this Company j 1/5
bbb
Easy to Use/Install jjjjjjjjjjjjj 4/5
bbbb
Spy Instantly After purchase 3/5
bbbb
Customer Service jjjjjjjjjjjjjj 4/5
mamuz

Reply from wintegospy.com
nyamuz
Was this review helpful? . . .
Share Review
Ashen February 4, 2017 Algeria
Verified Purchase
This Customer was invited to write this review by WintegoSPY,LLC after purchase and using the software for more than 15 days.
1.0 Overall Satisfaction Rating.
mobile spying via phone number is not that accurate ,you need to install spy software on taget device.
Recommend this Company j 2/5
bbb
Easy to Use/Install jjjjjjjjjjjjj 3/5
bbbb
Spy Instantly After purchase 2/5
bbbb
Customer Service jjjjjjjjjjjjjj 4/5
mamuz

Reply from wintegospy.com
nyamuz
Was this review helpful? . . .
Share Review
John July 16, 2019 United States
Verified Purchase
This Customer was invited to write this review by WintegoSPY,LLC after purchase and using the software for more than 15 days.
1.0 Overall Satisfaction Rating.
whatsapp spying not working at all,sometimes am not getting all the featres I needed am very disapointed.
Recommend this Company j 2/5
bbb
Easy to Use/Install jjjjjjjjjjjjj 2/5
bbbb
Spy Instantly After purchase 1/5
bbbb
Customer Service jjjjjjjjjjjjjj 3/5
mamuz

Reply from wintegospy.com
HiThank you for contacting us! we have checked your account keenly, The reasons why the target phone loses connection /you are not getting the logs from target phone might be different: - The target phone is not in the network coverage area. - The target phone doesn't have an internet connection. - The target phone is turned off. - The wintego spy is blocked by Antivirus. - The application was removed from the device. - The target phone has been updated/restored. - A user has made a factory reset Our Customer Care Team sent your further instructions. Please follow them carefully to restore the connection to the target device. .
Was this review helpful? . . .
Share Review
Mika July 16, 2019 United States
Verified Purchase
This Customer was invited to write this review by WintegoSPY,LLC after purchase and using the software for more than 15 days.
1.0 Overall Satisfaction Rating.
Sometimes am not getting all the details from the target phone,whats the problem?sms,whatsapp,location not updating
Recommend this Company j 2/5
bbb
Easy to Use/Install jjjjjjjjjjjjj 2/5
bbbb
Spy Instantly After purchase 1/5
bbbb
Customer Service jjjjjjjjjjjjjj 3/5
mamuz

Reply from wintegospy.com
Thank you for contacting us! The reasons why the target phone loses connection might be different: - The target phone is not in the network coverage area. - The target phone doesn't have an internet connection. - The target phone is turned off. - The wintego spy is blocked by Antivirus. - The application was removed from the device. - The target phone has been updated/restored. - A user has made a factory reset Our Customer Care Team sent your further instructions. Please follow them carefully to restore the connection to the target device..
Was this review helpful? . . .
Share Review
namak z July 16, 2019 United States
Verified Purchase
This Customer was invited to write this review by WintegoSPY,LLC after purchase and using the software for more than 15 days.
1.0 Overall Satisfaction Rating.
"The person that answered my call stated there was no one around that cold help me. This person asked if I could call back later or tomorrow. . I found this not acceptable customer service. To me this is saying that our time is more valuable than your time. "
Recommend this Company j 2/5
bbb
Easy to Use/Install jjjjjjjjjjjjj 2/5
bbbb
Spy Instantly After purchase 1/5
bbbb
Customer Service jjjjjjjjjjjjjj 3/5
mamuz

Reply from wintegospy.com
We received your feedback and, we're sorry for the inconvenience. We tried calling you but only reached your voicemail. As a solution, I've personally contacted the manufacturer to send you a new charging cable. Please accept our apologies and thank you for understanding. If you need further assistance, please don't hesitate to contact us. .
Was this review helpful? . . .
Share Review
hoka June 16, 2019 United States
Verified Purchase
This Customer was invited to write this review by WintegoSPY,LLC after purchase and using the software for more than 15 days.
1.0 Overall Satisfaction Rating.
difficult to install,am not that educated
Recommend this Company j 2/5
bbb
Easy to Use/Install jjjjjjjjjjjjj 2/5
bbbb
Spy Instantly After purchase 1/5
bbbb
Customer Service jjjjjjjjjjjjjj 3/5
mamuz

Reply from wintegospy.com
Hello! It was nice speaking with you Mr. Gray. Thank you for giving me a chance to work with you in troubleshooting the camera. If you need further assistance, please don't hesitate to contact us. Our tech team is more than happy to help you. .
Was this review helpful? . . .
Share Review
hokker January 26, 2019 United States
Verified Purchase
This Customer was invited to write this review by WintegoSPY,LLC after purchase and using the software for more than 15 days.
1.0 Overall Satisfaction Rating.
the salesperson gave me wrong info about the site before I purchased. Once I purchased I complain and figure it out I would not be able to use properly . Until them wintego spy customer support were giving me attention . They totally ignore my calls and emails once I request a refund. I only had purchase 7 days ago and they did not refund it .
Recommend this Company j 2/5
bbb
Easy to Use/Install jjjjjjjjjjjjj 2/5
bbbb
Spy Instantly After purchase 1/5
bbbb
Customer Service jjjjjjjjjjjjjj 3/5
mamuz

Reply from wintegospy.com
we are regretingly sorry for your lose,you were directed to wrong website with one of our support team and made a wrong purchase,you never bought wintego spy software but you were directed to buy adta recovery software which was not what you were looking for-we have refund you all your money back and hopfully you will our spy software from our official website:www.wintegospy.com once again,we are very sorry,hope you understand.
Was this review helpful? . . .
Share Review
mary July 16, 2018 United States
Verified Purchase
This Customer was invited to write this review by WintegoSPY,LLC after purchase and using the software for more than 15 days.
1.0 Overall Satisfaction Rating.
I want to try spy tinder.-when are you bringing this service?
Recommend this Company j 2/5
bbb
Easy to Use/Install jjjjjjjjjjjjj 2/5
bbbb
Spy Instantly After purchase 1/5
bbbb
Customer Service jjjjjjjjjjjjjj 3/5
mamuz

Reply from wintegospy.com
tinder spy services currently not available-we are sorry for this.
Was this review helpful? . . .
Share Review
david July 16, 2017 United States
Verified Purchase
This Customer was invited to write this review by WintegoSPY,LLC after purchase and using the software for more than 15 days.
1.0 Overall Satisfaction Rating.
Keylogger function never worked. Program did not work as advertised. This was over a month ago and I'm still waiting for my refund.
Recommend this Company j 2/5
bbb
Easy to Use/Install jjjjjjjjjjjjj 2/5
bbbb
Spy Instantly After purchase 1/5
bbbb
Customer Service jjjjjjjjjjjjjj 3/5
mamuz

Reply from wintegospy.com
we have checked your account,it seems that the target device is not coonected to the internet when you were spying.
Was this review helpful? . . .
Share Review
erocko July 13, 2016 United States
Verified Purchase
This Customer was invited to write this review by WintegoSPY,LLC after purchase and using the software for more than 15 days.
1.0 Overall Satisfaction Rating.
After wasting much of my time troubleshooting they android still won’t connect. This renders the product useless. They never answer my phone calls. I have been completely ghosted by email after requesting assistance and a refund multiple times. Unless they respond and respect my refund request I will be reporting the company to the Better Business Bureau.
Recommend this Company j 2/5
bbb
Easy to Use/Install jjjjjjjjjjjjj 2/5
bbbb
Spy Instantly After purchase 1/5
bbbb
Customer Service jjjjjjjjjjjjjj 3/5
mamuz

Reply from wintegospy.com
We regret to hear about your experience. Please check the latest correspondence with our Billing department to resolve your issue as soonest. If you have any other questions please let us know.
Was this review helpful? . . .
Share Review
lawi February 16, 2019 United States
Verified Purchase
This Customer was invited to write this review by WintegoSPY,LLC after purchase and using the software for more than 15 days.
1.0 Overall Satisfaction Rating.
its a good software but Not that great. Kinda pricey at 200 bucks and it rarely updates when my kid is out and about on the network. Tech support is no help and blames it on the connection. It updates every 15 minutes when she's home on wifi. Not home, no updates. Kinda pointless when you want to make sure you kid is where she says she's going to be.
Recommend this Company j 2/5
bbb
Easy to Use/Install jjjjjjjjjjjjj 2/5
bbbb
Spy Instantly After purchase 1/5
bbbb
Customer Service jjjjjjjjjjjjjj 3/5
mamuz

Reply from wintegospy.com
kindly download and update the latest version of our spy software an try again,we know this will 100% works.
Was this review helpful? . . .
Share Review
looker March 11, 2019 United States
Verified Purchase
This Customer was invited to write this review by WintegoSPY,LLC after purchase and using the software for more than 15 days.
1.0 Overall Satisfaction Rating.
Very displeased with the service. Customer services don't answer the phone most of the time. The chat system rarely answer. Serious lag time with system.
Recommend this Company j 2/5
bbb
Easy to Use/Install jjjjjjjjjjjjj 2/5
bbbb
Spy Instantly After purchase 1/5
bbbb
Customer Service jjjjjjjjjjjjjj 3/5
mamuz

Reply from wintegospy.com
Dear Tenkiai, We regret to hear about your bad experience at wintego spy. Please be advised, that your issue has been resolved already in your favor. You can find the email from our Billing Team 11/3/2019..
Was this review helpful? . . .
Share Review
No posts.
No posts.